träning

Hej bloggen!
Förlåt för en seg uppdatering idag men jag har haft fullt upp hela dagen. Gick i skolan till 15.00 och sen åkte jag hem och väntade på att Cecilia skulle komma. Hon kom kanske efter en kvart och sen tog vi det lilla lugna och tittade på tv. Vid 18.00 var det fotbollsträning så vi rörde oss mot den runt 17.50.

Det gick bra i början men mot slutet började jag må illa så fick hoppa av, dumt och tråkigt eftersom att jag kände att jag hade mer att ge! Fick även reda på att nu på söndag ska vi till brandbergen och boxas, kommer att bli skit kul! Så det blir alltså boxning istället för fotbollsträning då, awesome. Nu ska jag plugga lite och titta på tv. Vi hörs små vänner!


- Efter träningen -


Kommentarer
Postat av: Frida L

alltid lika fin gumman:)

2010-02-04 @ 17:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0