svaren på era frågor



Postat av: lina
hur ser dina betyg ut? hur ofta träffar du dina vänner och pojkvän? vad tycker dina föräldrar om att din pojkvän är så mycke äldre än dig? Jätte bra blogg du har! Läser den dagligen <3
Mina betyg ser rätt hysade ut, kommer att jobba upp en hel del den här terminen så det kommer att bli mycket bättre. Jag träffar min pojkvän och mina vänner så ofta jag har tid, försöker att balansera vännerna och pojkvännen på ett så bra sätt som möjligt. De tycker inget speciellt om det, de gillar honom så mycket.
Tack så mycket, vad glad jag blir! 



Postat av: hanna
har sett i din blogg att du brukar ha fransk manikyr. Gör du dom själv eller går du och fixar dina naglar hos någon som jobbar med sånt? dom är iallafall skit fina och ser jävligt proffsigt gjorda ut.
Nej jag gör dom själv. Gillar att sitta och pyssla lite för mig själv när jag inte har nått annat för mig. Kanske kan visa steg för steg i ett inlägg nån dag hur jag gör. Tack vad gulligt!

Postat av: anonym
hur gammal är du? sportar du? vilken skola går du i och årskurs?
Jag är 14 men blir 15 nu i vår. Ja jag spelar fotboll, Tungelsta IF.
Jag går i årskurs 8.

Postat av: elin
1. vad gör du helst på helgerna? 2. favorit mat? 3. favorit affär?

Umgås gärna med mina vänner, familj eller pojkvän. Favorit maten är nog tacos! Har många affärer som jag gillar men jag handlar nog mest på Zara, Gina tricot, Vero Moda och H&M.

Postat av: tildah
va använder du för smink? grym blogg, keep going! <3333
Jag använder en concealer från Make Up Store, ett jäkligt bra mineral puder från Loreal samt mascara. Sen till helg om jag ska ut brukar jag köra på lite ögonskugga och läppstift. Sött, tack så mycket! =)

Postat av: anonym
vad vill du jobba som senare i livet? :)

Finns mycket jag vill jobba som.. Skulle vilja bli arkitekt, designer, stylist inom mode branschen, informatör för olika företag och något inom "resevärlden". 

Postat av: olivia
hur mycket väger du och hur lång är du? din blogg e as bra!!!

Jag har faktiskt ingen aning om hur mycket jag väger eller hur lång jag är. Men jag tror att jag kanske ligger på 45-50 kg? och kanske 1.60 lång? Tack det värmer & höra!

Postat av: anonym
hur lång är du? :) är du nöjd med ditt utseende? hur ofta träffas du och din kille? är du bra i skolan? hehe, din blogg är skitbra! älskar den :) ha det bra :D<3

Som jag skrev där ovan så tror jag att jag är runt 1.60 lång. Det finns vissa dagar då jag avskyr hur jag ser ut men förövrigt så är jag nog rätt så nöjd med mig själv. Vi träffas så ofta vi får tid. Jag gör mitt bästa i skolan och presterar alltid mitt allra bästa på prov. Gud vad gulligt, tack söta du!

Postat av: julia
vad brukar du ha för ansiktsmask och vart köper du dom? :) vad brukar du ha för hårinpackning och vart köper du dom? :) du är grym tjejen! älskar dig och din blogg!!!!! hare gött!
Jag köper oftast dem från H&M och Kicks. De kostar bara 20 kronor och är faktiskt jäkligt bra. Finns i många olika dofter att välja emellan. Jag använder en hårinpackning från Loreal som heter Elvital Anti-breakage som är riktigt bra och som jag starkt rekomenderar. Tack så hemskt mycket och detsamma vännen!



Postat av: Karin
5 snabba ; vinter/sommar. hemmakväll m. familjen/utefest m. vänner. svart/vitt. alltid med smink/alltid utan smink. linne/t-shirt. Favorit; Djur? Färg? Sysselsättning? Tid på dygnet? Dag på året? puss :)
Sommar. Beror på vilket humör jag är på. Svart. Alltid med smink. Linne. Katt&hund. Brunt. Umgås med vänner. 22.OO. En varm sommardag i Juni/juli. Puss på dig gumman!

Postat av: anonym
vad gör du på fritiden och vem/vilka umgås du helst med? jätte bra blogg btw! :)
På fritiden umgås jag med mina vänner, träffar min pojkvän, festar och shoppar. Jag umgås helst med mina vänner och min pojkvän. Tack vad kul att du tycker det!

Postat av: freja
vem är du mest lik i din familj och vem är mest lik dig av dina vänner? puss :P

Jag är nog mest lika mamma utseendemässigt och mer lik pappa som person. Jag och pappa har lika kort stubin och samma humor medan jag och mamma har samma ögon, panna & händer osv. Den som är mest lik mig utav alla mina vänner är nog Rebecca. Vi har alltid tyckt samma och gjort samma saker sen vi var små bebisar.

Postat av: matilda huss
favorit låt? när fyller du år och hur mycket iår? hur gammal är din pojkvän? ni är skitsöta tsm! =)
Oj jag har så många men har fastnat för Jamie Foxx - Blame it (remix). Jag fyller år den 5 maj och blir hela 15 bast. Min pojkvän är 18 år. Tack så mycket!

Postat av: cecilia
Vad vill du göra om 10 år? Hur trivs du med dig själv? Vilken linje vill du gå i gymnasiet? Vilka länder har du vart i? Puss på're

Om 10 år vill jag vara lycklig och ligga på en ö med en drink i handen, haha skämt åsido. Nej men om ca 10 år vill jag vara lycklig och ha ett jobb som jag trivs med och en egen lägenhet och ha det bra ställt. När jag trivs som bäst med mig själv är när jag är omkring mina nära och kära som jag tycker om. Jag har inte riktigt bestämt mig än för vilken linje eftersom att jag vill göra så mycket, men jag och en vän har pratat om att gå estetiska tillsammans. Som liten reste min familj runt mycket så jag har vart på många platser men de platser som jag själv minns mest är Grekland, Spanien och Thailand. Puss på're myggan!


Grekland -07

Spanien -08

Thailand -09

Postat av: anonym
har du några husdjur? drömjobb? bästa sminktipset? grym blogg du har tjejen och du är gryyymt söt! :)

Ja jag har två katter och två hundar. Kan visa mitt bästa sminktips i ett annat inlägg senare (kanske i en vlogg?). Tack så jätte mycket, blir super glad!

Postat av: gurra
bh size? ;)

75-80 B.

Postat av: klara
kan du inte lägga upp nån "fjortisbild" på dig från förut? fin blogg :)<3

Här har du en från min såkallade "fjortistid"



Postat av: anonym
är du oskuld? har du bra relation med dina föräldrar? är du ensambarn? puss
Nej. Ja det tycker jag verkligen att jag har. Nej jag har en lillasyster också. Kram

Postat av: anonym
vad betyder det som står på din header? hehe :)
asso det här har jag tänkt på länge, du har vissa drag av Megan Fox. Du kommer nog att bli skitans snygg när du blir äldre. Din pojkvän har iallafall tur som har en så snygg/vacker flickvän som dig. <3
"Alis Volat Propriis" betyder "Hon flyger med egna vingar" på latin.
Nja det vet jag inte om jag kan hålla med om, tycker själv att jag är längt ifrån hennes skönhet. Haha tack vad gulligt, vi får hoppas på det bästa! 

Postat av: johanna
vad brukar du och din pojkvän prata om när ni pratar med varann varje kväll?:)

Vi brukar prata om allt mellan himmel och jord. Han är nog den enda på jorden som vet så pass mycket om mig. Han vet saker som ytterst få vet och saker som jag aldrig någonsin skulle kunna prata om med mina vänner. Inte ens mina närmsta!

Tack för alla frågor mina vänner och hoppas att ni blev nöjda över svaren. Jag är i vilketfall somhelst jätte nöjd över frågorna ni ställt. Om det är någonting som ni undrar och missade frågestuden så skriv det då i det här inlägget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0