full fart!

Hej på er!
Kom hem för ett tag sedan. Har ätit och cyklat lite på träningscykeln och gjort några armhävningar, känner mig riktigt duktig! Får nog lov och bli träningscykeln nu ett tag framöver innan jag börjar hinna med fotbollsträningarna igen.

Idag på jobbet har jag gjort allt möjligt. Har ont i fötterna, händerna/armarna, benen och ryggen! Tappade ett tag räkningen på hur många som jag serverade. Helt sjukt vad mycket folk det var idag. Det var värre än var det var i tisdags, då det var fettisdagen och ALLA skulle köpa semlor. My God!

Funderar på att lägga mig tidigt ikväll. Ska ju faktiskt upp tidigt imorgon så jag behöver några extra timmars sömn. Sen mot kvällen ska jag och Rebecca på bio. Tror att det blir "Farsan". Har hört att den ska vara riktigt rolig och jag känner för att få skratta hysteriskt och bara komma bort! Så det ska bli awsome att få träffa bruttan imorgon och göra nått kul tillsammans, var ju ett tag sen sist iallafall.


I love you bebo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0