diss/hiss listan


Snön.
Tror nog att vi alla är rätt trötta på detta snöoväder. Jag vill ha sommar så mycket så att det kliar enda ut i fingertopparna nu!

Orenhet. Det finns inget värre när man står bakom någon med smutsigt hår i rulltrappan, matkön eller i kassan i en butik. Jag ryser i hela kroppen varje gång jag ser någon med smutsigt hår! Det är så himla vidrigt och ofräsht.

SL.
Det sägs att hata är ett starkt ord och jag verkligen hatar SL starkt mycket! I många år nu har det vart samma visa om och om igen. Att det aldrig tar tag i problemen och gör nått åt skiten.


Paus Bagarstuga. Bästa stället på jorden att praktisera på. Både personalen och kunderna är så otroligt trevliga och man känner sig verkligen välkommen där. Sen min handledare Marita som äger Paus Bagarstuga är nog världens snällaste människa!

Sportlovet. Snart är det lov och det kan man inte mer än att hissa!

Skinnjackor. Jag älskar min nya skinnjacka och kommer att använda den flitigt i år. Skinnjackor passar till i princip allting. Snyggt till stickat, jeans, läckra leggings osv. Riktigt snyggt nu till våren också!


Kommentarer
Postat av: Johannah

Hur snygg jacka som helst!

2010-02-24 @ 23:37:37
URL: http://www.glife.se/J_S

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0