work work work!

Hallådär!
Sjukt vad trött jag är just nu! Slutade för ett tag sedan. Har ätit lite thaimat vilket både var sjukt gott och sjukt länge sedan. Ska snart hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen med en kopp te framför tvn.
Imorgon ska jag upp O6.OO och jobba.. Inte så jävla kul faktiskt med tanke på hur tågen krånglar osv. Får höra med pappa vilken tid han åker till jobben och om man kanske kan få skjuts.

Dagen har iallafall vart relativt lugn. Men jag har skrattat så sjukt mycket idag, jisses vad hysteriskt det blev ett tag! Har fått lite kramp i magen tillochmed. Riktigt sköna och mysiga människor man har omkring sig, och tur är väl det. Är iallafall riktigt glad över att jag fick en praktik plats hos Marita på Paus.

Ångrar inte en enda sekund där. Nu ska jag bara jobba där i fyra dagar till sen blir det en veckas lov för min del. Känns ändå rätt så skönt med tanke på att jag har ganska långa och "slitsamma" jobbtimmar. Hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0