-



Kommentarer
Postat av: Jennifer

gumman, jag vet inte varför jag skriver dethär, men jag behöver få säga några ord till dig gumman. Vi har känt varandra i 3 år ungefär, kommer du ihåg alla skoltiderna i 6an? Jag sitter här och funderar, tiden gick för snabbt.. Och när vi fick samma grupp på elevensval blev jag nöjd, då fick jag chansen att umgås med dig mer, och idag när vi satt och åt med gruppen, på teater allt.. tack, jag har sett dig så ledsen de senaste dagarna, har alltid velat fråga vad som hänt men inte vågat. Gumman jag finns här för dig alltid, Jag älskar dig du betyder som en syster

2010-01-13 @ 22:31:54
URL: http://bbupasiri.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså e du nån staker ellr asså hon vill inte va vän med dig hon DISSAR dig totalt

2010-02-12 @ 21:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0