back on track

Godkvällens kära läsare!
Hur mår ni idag? Själv mår jag utmärkt och sitter och snuttar på en kaffelatte. I förrgår åkte jag ju till Nynäshamn. På tåget stötte jag även på min fina vän Frida som jag inte har träffat på länge så vi satt och snackade ett tag vilket var trevligt. När jag väl kom fram till Nynäs så stod Rebecca och väntade där på mig. Sen gick vi till Pizza House och åt och sen blev det filmkväll hemma hos henne med läsk, godis och chips. Åkte hem vid 17.00 dagen efter. Var hemma en snabbis, duschade och fixade lite saker och sen begav jag mig mot vh för att möta Nino. Sen gick vi hem till hans pappa och åt. Satt och mös i deras vardagsrum med han och hans pappa och tittade på lite filmer som gick på tvn. Sen somnade vi runt 03.00 tiden och vaknade väldigt sent idag. Men vid 17.00 kom jag hem och har nu ätit, röjt upp i rummet, duschat och gjort mig en kaffelatte. Duktigt!

Helgen har vart skön och lugn för min del så nu är batteriet laddat. Imorgon kanske jag ska träffa Cecilia som nyss har kommit hem från Dalarna. Juste, om du läser det här nu gumman så kan jag inte svara på dina sms. Min mobil har flippat så du får antingen ringa eller skriva på facebook (kommer vara inne hela kvällen). Nu ska jag ladda ner nån film inför kvällen. Vi hörs om ett tag!
Puss&kram fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0