bad mood

Cecilia åkte hem för ett tag sedan och jag kom nyligen ut ur duschen.
Känner mig riktigt tråkig just nu. Min pojkvän fyller 18 år nu på lördag och jag har ännu inte hittat på något till honom och jag har för den delen inga pengar eller busskort så allt är åt helvete just nu. Måste försöka se till och fixa det där imorgon på något sätt.

Skoldagen var hur seg som helst idag och jag hade ont i huvet bara efter första lektionen. Det enda jag tänkte på var att få komma hem och slippa allt tjat från alla lärarna. Slutade runt drygt 15.00 tiden så tog bussen tillsammans med Cecilia till haninge centrum och fixade min klocka och hämtade även ut min mobil som legat på lagning ett x-antal gånger nu. Men nu kan jag iallafall smsa igen,
that's great!

Nu ska jag torka håret och lägga mig i sängen och tjura såsom man gjorde när man var liten. Känner inte alls för att sitta här mer. Vi hörs mer imorgon och jag får försöka fixa det där med presenten på nått sätt också, ååååh vad trött jag blir! Hej på er!


Min fina klocka!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för mobil? :)

2010-01-07 @ 23:14:16
Postat av: Anonym

bad mood*

2010-01-07 @ 23:33:09
Postat av: regina

fotbollen, är det något du slutat med nu eller?

2010-01-08 @ 01:05:23
URL: http://rgina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0