borta på lunch

Hej bloggen och kära läsare!
Kom nyss hem från en trevlig lunch med familjen. Nu sitter jag och dricker varmchoklad eftersom att jag nästan höll på att frysa ihjäl där ute. Helt sjukt vad kallt det är! Och ändå skulle jag bara från bilen till huset, hann för fasiken bli en isglass innan jag kom fram till dörren. Äckligt!

Igår kväll kom ju Nino hit och vi låg och tittade på en massa filmer hela kvällen. Men vi gick också ut med hunden emellan och först var det ganska skönt men sen stack det i hela benen och jag kunde knappt prata, så då var det inte lika skönt längre. Men vi hade det jätte mysigt iallafall. Vi gjorde varmchoklad med grädde när vi kom in och kröp ner i sängen och satte på en ny film. Sen låg vi och pratade om allt mellan himmel och jord tills klockan nästan var inpå 04.00.

Men vi vaknade relativt tidigt imorse och hans pappa kom och hämtade honom nästan direkt eftersom att de skulle på dop så har hade kostym och slips, ja hela fadderuttan! Han såg riktigt stilig ut som mamma sa, haha! Nu ska jag hoppa in i duschen och göra en hårinpackning och sedan måla naglarna så vi ses om ett tag. Hoppas eran dag har börjat bra och att den slutar ännu bättre.
 Puss&kram fia


Haha en super snygg babe!


Kommentarer
Postat av: m

fan nino du har överträffat dig själv. Trodde jag aldrig om dig ;)<3

2010-01-06 @ 19:43:57
Postat av: Anonym

jävla mupp

2010-01-08 @ 22:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0