dagens outfit

Godagens folkens!
Jag är så jäkla glad idag och jag har ingen aning om varför? Känns bara som att jag kan göra den här dagen till min egen! Har inga planer för dagen, alltså lösa tyglar så dagen kan leda vartsomhelst. Har precis gjort mig i ordning och fått i mig lite pasta och ska snart göra en kopp kaffe så är jag fit for fight för dagen! Pratade nyss i tele med min pojkvän och han är helt underbar. Saknar honom redan och sist vi sågs var ändå igår. Tur att vi ska ses imorgon då så att jag inte längtar ihjäl mig helt, haha!

Hoppas iallafall att eran dag blir kanon bra och om den började dåligt slutar bättre. Bloggen kommer att hållas uppdaterad hela dagen så ställ frågor idag om ni har några så svarar jag på dom såfort jag kan. Nu ska jag göra lite kaffe.
Vi hörs! Puss&kram




Såhär ser jag ut idag.


Kommentarer
Postat av: sanne

fett vacker! har en fråga: vad använder du för smink och hur gör du när du sminkar dig? :)

2010-01-04 @ 15:41:16
Postat av: Anonym

Asså varför dricker du kaffe? leker du vuxen? ;)

2010-01-04 @ 15:53:23
Postat av: Nino

haha grattis "anonym" du bevisade just att du har mindre hjärnceller än vad du har fingrar på dina omogna små händer :D

2010-01-04 @ 19:58:47
URL: http://http:/exclusiivt.se
Postat av: Anonym

vilken gullig topp vad har du köpt den :)

2010-01-05 @ 20:13:02
Postat av: emelie

så jäövla söt

2010-01-07 @ 00:27:22
URL: http://eemsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0