dålig bloggerska

Uppdateringen har inte vart nått vidare bra idag. Men jag har haft fullt upp hela dagen! Vaknade vid 06.30 och begav mig mot skolan runt 08.00. Gick i skolan till 15.00 och tog sedan bussen tillsammans med Nathalie hem till mig. Gick igenom lite läxor så nu är det klappat och klart. Måste bara gå igenom en redovisning som jag ska redovisa imorgon på engelskatimmen. Kommer inte att gå bra på långa vägar känner jag! But I'll give it a try.

Imorgon blir det iallafall stan efter skolan. Först kommer Rebecca hem till mig och sen drar vi direkt in till stan för att första fika och sedan kika runt i lite affärer. Sen mot kvällen kl 17.30 ska vi se "Snabba Cash" på sergels äntligen! Är faktiskt riktigt taggad för att se filmen. Alla har gett den så otroligt bra kretik så det ska bli skit kul. Sen så sover hon kvar hos mig! Kommer nog att bli en toppen dag imorgon. Fan va underbart.


Kommentarer
Postat av: lova

vart kommer det coola halsbandet ifrån? as kaxigt :D

2010-01-21 @ 20:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0