luftslottet som sprängdes

Hallådär bloggen!
Rebecca åkte hem för ett tag sedan och jag har precis laddat ner all min musik till iPoden så nu är det klappat och klart. Fan vad duktig jag känner mig! Tänk att jag klarade det (dels pappsens förtjänst eftersom att han gjorde det mesta) eller jag sa vilken musik jag skulle ha...

Filmen som vi såg igår var iallafall skit bra. Ruskigt bra var den! Känns lite bittert att det är den sista av Stieg Larssons eftersom att han faktiskt är död nu. Men innan filmen fikade vi iallafall på Sandy's. Satt och pratade lite skitsnack vilket kändes grymt bra efteråt. Behövde få ur mig ett och annat. Efter filmen gick vi direkt till centralen mot tåget. Somnade ganska sent pga ännu mer prat och en massa skratt. Kvällen vart iallafall riktigt lyckad!

Idag har vi vart och solat och efteråt åt vi kebab på grillen. Det har vart en riktigt skön slappdag helt enkelt. Ikväll ska jag duscha, fixa naglarna och titta på "En anna del av Köping" samt "Blåsningen". Sen måste jag kolla schemat inför denna vecka. Imorgon ska jag iallafall träffa Cecilia och senare har jag träning. Kommer att gå illa, kondisen står på noll just nu.


Finaste tjejen på jorden and boys she's free!


Kommentarer
Postat av: rebecca

snälla bajsunge. byt bild!!! <333333

2010-01-18 @ 18:15:51
Postat av: Emmy Amanda

hahaha jävla bloggraggare becca ;)

2010-01-18 @ 20:15:33
URL: http://alittleworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0