godmorgon pluttisar

Jag stannade hemma idag.
Idag skulle vi egentligen gå på museéum och se på Salvador Dalís utställning med alla hans tavlor. Jag kände mig inge bra imorse så det var bara att ringa och sjukanmäla sig. Just nu för stunden känner jag mig lite bättre. Har gjort lite kaffe och mackor så sitter och äter frukost just nu (ni har säkert redan ätit lunch) och tror att det blir en snabb dusch efter det.

Förresten så var teatern igår helt okej. Fick mig ett gott skratt där emellan vissa scener. Sen var bland annat han skådespelaren från Kops med, Torkel tror jag att han heter och sen en annan känd skådespelare som jag helt har tappat namnet på. Men teatern var iallafall helt okej, så om ni funderar på att se den så rekomenderar jag den varmt.

Dagens planer:
Ska försöka ta mig tid och läsa igenom beskrivningarna till kameran och iPoden. Jag förstår mig inte riktigt på hur man för över musiken till iPoden än men jag har iallafall lyckats med att ladda ner iTunes till datorn. Så får sitta lite med det där senare. Kommer inte att bli av känner jag redan.. Nu ska jag fortsätta på min frukost. Puss&kram fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0