godmorgon pluttisar

Har precis gjort mig i ordning, är för det mesta klar men har lite små fix kvar. Vi har vanlig skoldag idag så jag slutar inte fören sent idag. Våran skola är verkligen dålig! Börjar med vanlig skoldag och med idrott.. Kan inte bli dåligare för stunden. Efter skolan ska jag träffa Cecilia och då ska jag fråga henne om hon kan ta en liten tripp med mig till handen och fixa min klocka. Så under dagen är jag i skolan och senare med Cecilia så ni vet vart ni har mig.

Juste, till alla mina vänner som messar mig. Min mobil har fått nån rajtan tajtan och därför kan jag inte besvara era sms. Vet inte vad det är för fel men jag tydligen skicka mms men inte sms? Jaja, får försöka fixa det där såfort som möjligt men nu vet ni. Så om det är någonting så ring mig istället. Större chans att jag svarar! Ha en underbar dag nu



Riktigt dåliga bilder men hinner inte just nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är en av dem fem finalsiterna nu med denisebloggen så jag behöver ennu mer röster =) skulle vara gulligt om du röstade igen :)!

2010-01-07 @ 11:44:13
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0