helt borta

Börjar detta inlägg med att be om ursäkt för en kass uppdatering men jag har haft så mycket annat på hjärnan den sista tiden. Så har känt att bloggen har fått lida medan då jag inte haft nån större lust till att uppdatera den. Men jag ska försöka att rycka upp mig och ta tag i allting nu.
Jag orkar inte må såhär längre.

Idag hade jag sovmorgon till kl 09.00 så jag gick upp 08.00 och tog 08.30 tåget så hann inte direkt göra mig i ordning. Men den här veckan ska jag ha "Kultur-vecka" och åka in till stan på Dramaten och titta på teater och sedan dagen efter se hur det ser ut bakom de såkallade kulisserna. Imorgon ska vi också in till stan och göra olika tryck på tröjor så de ska nog bli kul. Försöker bara komma på en cool text att ha på min vita tröja men är så otroligt fantasilös så ni får gärna komma med förslag på olika texter och collage.

Just nu är jag barnvakt åt min lillasyster. Hinner inte med träningen idag så får ta det på söndag och nästa måndag. Däremot har pappa gått och köpt en träningscykel, till vilket syfte? Han måste säkert ha tänkt på mig.. Men kanske tar en tur på den lite senare? Vi får se men nu ska jag göra lite mat åt min syster som står och gapar på mig i köket. Vi hörs kära vänner!



Såhär såg jag ut idag. Ser riktigt äckligt sliten ut!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att du ser jätte söt ut :)

2010-01-11 @ 17:32:39
Postat av: rebecca

jaaaaaag vet vad du ska skriva! :D skriv :

jag älskar rebecca!



hihi hörru får ses nån helg nu snart <333

2010-01-11 @ 18:23:42
Postat av: Anonym

du är söt sådär hjärtat! du ser inte alls sliten ut! <3

2010-01-11 @ 18:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0