home sweet home

Nu är jag hemma och passar på att be om ursäkt för en taskig uppdatering.
Denna helg har vart så jäkla lyckad. Jag har haft det så himla mysigt. Igårkväll sov jag hos Nino och vi tittade på lite olika filmer som gick på tvn med hans pappa och det var riktigt mysigt. Fick jätte god mat också som Ninos duktiga pappa hade lagat. Imorse vaknade vi dock väldigt sent eftersom att det blev ganska sent igårkväll så vi har för det mesta tagit det lungt hela dagen.
Vilket har vart riktigt skönt!
 
Jag skulle egentligen ha gjort en ansiktsbehandling idag men så blev det ju inte eftersom att vi vakna så sent. Det får väl bli av någon annan dag i veckan. Snart ska jag titta på "En annan del av Köping" med mammsen och pappsen, niiiiice! Sen måste jag plugga lite. Har prov i politik vecka 6 och jag kan knappt någonting? Det är ju i och för sig två veckor kvar men det är så sjukt mycket man ska kunna så får sätta fart med det där såfort som möjligt. Har en tendens att skjuta upp saker in till det sista! Uppryckning nu.



Kvällens lilla outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0