it's about loving you

Hej alla bloggläsare!
Hade skrivit ett väldans långt inlägg men nu är allt borta. Blogg.se strular ju som vanligt! Jag har precis tränat lite på träningscykeln och det går bara bättre och bättre för var dag som går, känns det som och sen om det inte är så är en annan krita. Jag är inte på så jätte bra humör idag eller snarare just nu. Hoppas att Rebecca kan få mig på andra tankar sen när hon kommer.

Fick två bio biljetter av mamsen så det blir kanske bio idag eller imorgon. Skulle hemskt gärna vilja se "Snabba Cash" men det lär ju inte finnas platser till den idag eftersom att den har biopremiär idag. Så ska höra med Rebecca så kanske vi bokar platser till imorgon istället. Nu ska jag hoppa in i duschen och börja göra mig i ordning nån gång. Sitter fortfarande i linne och underkläder, not good actually! Puss&kram fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0