mys med familjen

Mamma bakade sockerkaka idag så vi har suttit och fikat framför brasan och ätit sockerkaka och druckit julmust. Har också suttit och pysslat med ett linne som ni ska få se sen i ett annat inlägg. Blev ganska nöjd men det är inget märkvärdigt och det var busenkelt att göra. Somsagt mer av det får ni se sen.

Imorgon är det skola för min del. Vet att många av er börjar på fredag eller måndag era lyckostar! Men nu ska vi inte hänga mule för jag saknar faktiskt vissa som jag inte sett på riktigt länge. Ska bli kul och se alla gamla goda ansikten imorgon! Men ska försöka lägga mig i tid ikväll vilket kommer att bli svårt. Får ringa pojken och prata lite med honom innan jag somnar.
DET FUNKAR ALLTID!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0