natti natti

Nu har jag precis gjort mig en kopp te, så ska snart bädda ner mig i sängen och sätta på en bra rulle. Mår mycket bättre för stunden men blir ändå hemma imorgon. Har ingen lust att chansa på att det blir "bättre" och helt plötslig stå där och må dåligt mitt inne i stan. Så imorgon blir det lugna puckar.

Rebecca kommer senare på dagen och sover sedan här. Det ska bli skönt att starta helgen med en hemma-kväll framför en bra film med sin fina vän. Nu börjar det svida i ögonen så det är väl ett tecken på trötthet, dags för sängen folkens! Sov så gott och dröm sött så ses vi imorgon.
Puss&kram fia


Kommentarer
Postat av: morfar

tänk att vår lilla tjej har växt och blivit såhär vacker.))

2010-01-15 @ 14:56:29
Postat av: Frida L

guu så söt du e hjärtat!

2010-01-16 @ 17:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0