natties place

Hej bloggen!
Hoppade träningen idag för att det är jäkla kallt ute. Ville träna men alla avrådde mig från det så jag får väl bara tacka dom för det antar jag. Igår var jag hemma hos Nino och firade honom. Sen gick jag och Nathalie hem till henne och bakade paj och drack pommac. Sen träffade vi Anton och åkte hem till honom och tittade på film. Idag ska vi fira natties bror Tony. En massa kalas blir det nu så tur att jag har träning på måndag också, haha!

Du som kommenterar att jag ska sluta le, I don't give a fuck! Jag skiter väl fullständigt i vad du tycker att jag ska och inte göra. Vad du tycker rör egentligen inte mig ens i ryggen. Du får komma med åsikter, bra som dåliga, jag bryr mig inte. Ha det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gav du nino i artonårs present :)?

2010-01-10 @ 16:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0