nytt år, nya tag!

Nu är äntligen det nya året kommet. Nu är det 2010 och det ska bli ett så jäkla bra år! Jag ser det här året som en ny fräsh start på livet och allt ska bli tusen gånger bättre än gamla 2009.

Igår hade jag det otroligt roligt! Jag har inte skrattat så mycket på länge såsom jag gjorde igår. Jag och min familj åt en jätte trevlig och god middag med familjen Hansson (Malins familj). Det var förberett med en massa förrätter och sen blev det grillat med potatisgratäng och glass efter det. Riktigt gott var det! Sen träffade jag och Malin lite av våra vänner och firade in det nya året tillsammans med dem. Tyvärr blev det bara bilder från middagen hemma och lite andra men ni ska få se dem också. En del vet jag inte ens vad det är jag gör på?

Men ikväll ska jag bege mig mot Nynäshamn för att träffa Rebecca och spendera kvällen hemma hos henne. Ska bara ladda upp bilder från gårdagen (kommer inte att stå i ordning) och dagens outfit sen drar jag mig mot tåget så detta blir mitt sista inlägg för dagen. Hoppas ni får en mysig kväll!
Puss&kram fia






















Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad fina bilder!! :D älskar din blogg , den är jätte bra ! du skriver så bra och har bra bilder och ssånt :) keep going !

2010-01-01 @ 22:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0