one of a kind

Nu är jag hemma och ska snart äta lite.
Sen ska jag ta tåget till vh och möta min älskling och sen så sover jag hos honom inatt. Börjar runt 16.00 tiden imorgon så det blir lugna puckar. Idag när vi kom in till stan så gick vi först till statsbiblioteket och tittade runt lite där inne. Sen knallade vi vidare mot en gata som hade en massa olika citat ingraverat (?). Slutligen gick vi mot kulturhuset och gjorde våra tröjar.

Jag tröck en text på ryggen som det stod "One of a kind" på. Blev faktiskt rätt så nöjd, kul grej och göra och det var väldigt billigt. Tror att ett tryck (valfritt tryck) kostade runt 40 kr. Sen fick man göra smycken och en massa grejer så jag gjorde ett armband och sen blev det tillslut lite långtråkigt och då ville jag bara hem.

Nu ropar mamma så ska väl dra mig mot bordet innan det blir en massa ondödigt tjaffsande. Hoppas eran dag har vart bra och jag skriver kanske mer senare. Vi får se hur det blir. Puss&kram fia




Trycket på tröjan och armbandet.


Kommentarer
Postat av: emma

Samma text som min tattoo ;)

2010-01-15 @ 11:10:41
URL: http://rundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0