sjuk från topp till tå

Hej på er!
Jag är jätte sjuk. Vaknade imorse av bultande huvudvärk, magont och halsont. Ingen bra kombo! Så det blev ingen skola för min del idag. Vilket både kändes tråkigt och underbart. Det har ju vart värsta ovädret hela dagen så hade jag gått i skolan idag så hade jag fått gå hem i stormen, burr! Dagen har mest gått åt sovande och filmtittande. Har bl.a. tittat på "Ps I love you" och "My sisters keeper" och jag grät floder i båda filmerna för dom är så otroligt sorgliga.

Och jag är så otroligt känslig för sånt. Har bara fått i mig soppa och några glas vatten idag, hoppas hungern kommer tillbaka senare ikväll för just nu så känner jag absolut ingenting. Hoppas att ni haft en bra dag iallafall. Får se om det blir skola för mig imorgon. Puss&kram från en sjuk fia


Ååååh jag vill bara tillbaka till värmen!


Kommentarer
Postat av: lisa

kan inte du ha en frågestund? skulle vara kul :)<3

2010-01-27 @ 18:07:29
Postat av: alexandra

mhiihih, dit ska jag nästa jul ;d <333

2010-01-28 @ 14:39:08
URL: http://ballehoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0