storstädning

Nu har jag städat hela rummet!
Sorterat och slängt en massa skitsaker som jag nästan aldrig egentligen riktigt haft någon användning utav. Så nu är det fullt med doftljus och nybäddade lakan i mitt rum. Sen fick jag städa om garderoben eftersom att redan efter att ha städat den förra veckan så såg den redan ut som ett bombnedslag. Men nu är det snyggt och fräscht så nu kan man äntligen bjuda hem folk utan att skämmas för en gångs skull. Fan vad duktig jag känner mig!







En del utav den städade garderoben också!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, jag har en fråga.

Tröjan i mitten som är rosa och kommer ifrån gina tricot, den emellan den svarta kofta med mönstrade axlar och mellan någon mönstrad tröja(?), undrar ifall du har nåt tips med vad man ska använda den tröjan. Köpte den för flera månader sen men har inte en enda gång använt den, tacksam för svar :)

2010-01-11 @ 22:44:44
Postat av: Anonym

herrejävlar va klädeeeeeeerrrrr!!!!!!! :O

2010-01-12 @ 00:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0