svar på tal..



Postat av: anonym
Hejsan, jag har en fråga. Tröjan i mitten som är rosa och kommer ifrån gina tricot, den emellan den svarta kofta med mönstrade axlar och mellan någon mönstrad tröja(?), undrar ifall du har nåt tips med vad man ska använda den tröjan. Köpte den för flera månader sen men har inte en enda gång använt den, tacksam för svar :)
Sv: Hej vännen! Jag vet helt ärligt inte vilken du menar så du får gärna ta om det där. Har suttit ett tag nu och läst om din fråga om och om igen men jag kommer inte på om det är den blommiga eller den randiga du menar eller någon helt annan (?)

Postat av: anonym
vilken parfym använder du? såg att du hade många :)
Sv: Just nu använder jag Britney Spears Midnight Fantasy.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag menade den ljusrosa tröjan från GinaT, den hänger inte i exakt i mitten, utan lite mer åt vänster sida. Den femte tröjan från jeanskjortan med vita ärmar/ den 14:de tröjan från vänster sida :)

2010-01-12 @ 18:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0