svar på tal..



Postat av: jenny
har du tatuering på handleden ??? :) pusss

Sv: Nej det har jag inte. Hade skrivit - Glöm inte att mata hundarna! på handleden för att inte glömma bort det, Haha. Massa kramar

Postat av: anonym
Jag menade den ljusrosa tröjan från GinaT, den hänger inte i exakt i mitten, utan lite mer åt vänster sida. Den femte tröjan från jeanskjortan med vita ärmar/ den 14:de tröjan från vänster sida :)
Sv: Jag måste verkligen vara riktigt trög. Jag fattar inte vilken du menar. Säg bara från vilket håll och vilken galge (alltså nummer) så fixar jag det säkert.
Om vi har tur!

Postat av: anonym
hur lång är du ? :)

Sv: Jag är runt 1,65 någonstans, tror jag. Är absolut inte säker men längre än 1,70 är jag iallafall inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den fjortonde galgen från vänster sida, haha hoppas att vi kommer någon vart med min fråga snart :)

2010-01-17 @ 22:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0