svar på tal..



Postat av: anonym
vem har designat din blogg ? skitfin!

Sv: Cecilia brukar göra min design men jag har gjort min design den här gången. Hon hjälpte mig med vissa inställningar men headern har jag fixat själv osv. Dock är den bara tillfällig. Tack så mycket, vad glad jag blir!

Postat av: L
snyggt! Hur långt hår har du egentligen? ser as långt ut och har undrat det skit länge. Men dt är fett fint :)

Sv: Jag har inte direkt mätt det om det är de du menar. Kan ta en bild i ett senare inlägg och visa. Men snart kommer nog 1 dm ryka för det börjar bli ganska slitet. Tack, kul och höra!

Postat av: lova
vart kommer det coola halsbandet ifrån? as kaxigt :D
Sv: Jag köpte det när jag var uppe i Norrland förra året på en affär som hette Dollar Store så jag vet inte riktigt om man kan få tag på det här hemma i Stockholm. Jag rå diggar det!



Postat av: anonym
har du verkligen inte svart hår :O de ser verkligen ut som det iallfall på alla dina bilder elelr är det för du kanske redigerar ? :) , aja skitbra blogg iallfall :D

Sv: Nej jag har inte svart hår men nära inpå. Det är många som säger att det ser svart ut men det är bara väldigt väldigt mörktbrunt. Färgen jag färgade med hette mockabrun och jag hade ganska mörkt innan så det blev nästan svart när jag färgade. Men jag trivs i det iallafall. Tack så mycket, det värmer & höra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

en fråga svarade du inte på va?

2010-01-24 @ 22:30:24
Postat av: Caroline

Öhm, Dollar Store är typ som norrlands rusta!! Inte för att du skrytit med att det var så dyrt och så, men lite skoj vare allt :p

2010-01-25 @ 15:50:35
Postat av: Sophia

Jo jag vet men jag visste inte vad jag skulle kalla det.

2010-01-25 @ 17:13:55
URL: http://exclusiivt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0