svar på tal..



Postat av: Duggin
vart kommer den översta klänningen ifrån? skit snygg tjejen! den ska du ha!
Sv: Den kommer ifrån Gina Tricot. Köpte den i somras så är osäker på om den finns kvar. Tack så mycket, själv älskar jag den!

Postat av: anonym
asså äälskar dina skor ! vet du om dom finns i sverige eller liknande ? :)

Sv: Då är vi två bruden! Ja, jag har sett ett par liknande på Bianco och scorett så kika in där och se efter. 

Postat av: jennifer
vad är det för kamera du har ? puss gumsiii
Sv: Jag är inte så bra på sånt här men jag tror att det är en Nikon D3000 (?)
Puss på're gumman!



Postat av: anonym
har en likadan tröja , men jag köpte den på cubus ? :O
Sv: Haha jo det stämmer. Den är från Cubus, tack så mycket! 

Postat av: anonym
Asså varför dricker du kaffe? leker du vuxen? ;)
Sv: Hej ANONYM! För det första: Ja varför dricker jag kaffe? Måste nog vara för att jag tycker att det är så himla äckligt, eller vad tror du? Smartskaft! För det andra: Finns det någon åldersgräns på att dricka kaffe? Oops måste ha missat den.
Puss på dig!

Postat av: sanne
fett vacker! har en fråga: vad använder du för smink och hur gör du när du sminkar dig? :)

Sv: Tack så jätte mycket! Jag använder en foundation från Maybelline New York och mascaran Telescopic från samma märke. Sen ett solpuder som jag lägger på kindbenen och övrigt om jag känner mig blek. Sen använder jag en beige kajal från IsaDora som jag lägger som en rand längs fransrötterna för att få större ögon. Sen piffar jag såklart till det vid speciella tillfällen. Men det kan vi ta någon annan dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Går du på någon sport ? :)

och vad har du för texttyp i inläggen?

2010-01-04 @ 18:26:13
Postat av: Anonym

Postat av: anonym

Asså varför dricker du kaffe? leker du vuxen? ;)

Sv: Hej ANONYM! För det första: Ja varför dricker jag kaffe? Måste nog vara för att jag tycker att det är så himla äckligt, eller vad tror du? Smartskaft! För det andra: Finns det någon åldersgräns på att dricka kaffe? Oops måste ha missat den.

Puss på dig!



Nej du dricker kaffe för att du tycker det är gott?!

Nej det finns ingen åldersgräns, och jag försökte inte att vara dryg på något sätt utan jag undrade bara!



Drick energidricka istället mycket godare, och bra mycket mer koffein i ;)



2010-01-04 @ 20:46:56
Postat av: Nino

anonym du är patetisk. :)

Vem fan e du å tro att du kan säga vad hon ska göra? Hon dricker kaffe om hon vill har du nått problem med de så stick. :)

2010-01-06 @ 23:33:22
URL: http://http:/exclusiivt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0