sweetheart

Hej bloggen & alla solstrålar!
Sitter just nu i mjukiskläder och väntar på att pojken ska komma. Är sjukt trött och mår lite små illa faktiskt så ska bara ligga och mysa framför tvn idag, mysigt värre! Har lite so och no som måste göras sen men Nino har lovat att han ska hjälpa mig så det kommer nog att gå bra, haha stackarn!

Dagen har iallafall vart relativt lugn. Jobbade som en galning på matten och på musiken tittade vi bara på en dokumentär och sen på so:n spelade jag och Nathalie ett spel som handlade om Riksdagen. Vi var riktigt grymma måste jag säga! Men nu ska jag göra lite te och titta på tv.
Ha en fortsatt fin dag så hörs vi mer senare!



Dagens outfit. Stickad mysig kofta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem har designat din blogg ? skitfin!

2010-01-20 @ 20:22:39
Postat av: L

snyggt! Hur långt hår har du egentligen? ser as långt ut och har undrat det skit länge. Men dt är fett fint :)

2010-01-20 @ 21:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0