teater i staden

Hej kära läsare!
Hoppas att allt är bra med er. Själv mår jag ytterst bra. Kom hem från pojken min för ett tag sedan. Har tagit en snabbdusch och gjort lite mat så just nu sitter jag och tar det lite lungt och lyssnar på musik. Senare idag runt 16.00 tiden ska jag möta upp några i min klass på tåget mot stan för att sedan gå på teater.

Vi ska se en ny tolkning av Askungen, kan sluta husomhelst. Är inte så speciellt mycket för teater men det kan nog bli trevligt. Sen ska vi äta på resturang och det kommer att bli ganska sent men det är iallafall tänkt att vi ska vara hemma runt 21.30 nån gång. Bara tågen går som de ska så blir det nog inga konstigheter, I guess.

Apropå igår, så sov ju jag hos min pojkvän, och jag har aldrig gråtit ut så mycket såsom jag gjorde igår framför honom förut. Mina tårar bara spruta och om du läser dethär nu älskling, så ska du veta att du betyder allt för mig. Att få prata ut sådär med dig igår, betydde så enormt mycket för mig.
Du vet att jag älskar dig, and I always will. Tack!



Såhär ser jag ut idag. Kanske byter senare beroende på vädret.


Kommentarer
Postat av: zenab

vacker brud asså!

2010-01-14 @ 00:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0