tipsar/rekomenderar

Jag ska tipsa om ett super bra "Brun-utan-sol set" från ACO som jag använder mig utav. Nu har ju forskare kommit fram till att sola solarium ökar cancer risken med hela 75-80% och det är väldigt mycket! Så därför tycker jag att ni som solar solarium ska testa det här. Jag använder det varje gång efter att jag har duschat och det funkar faktiskt riktigt bra.

Jag var ganska skeptiskt mot det när mamma hade köpt det men nu är jag otroligt nöjd över det. Man blir varken fläckig eller orange, kan det bli bättre? Jag har haft det är tag nu och känner mig ytterst nöjd över resultatet den ger. Finns på apoteket och är värt priset. Så fråga efter Sun Kissed från ACO nästa gång du beger dig mot köpcentret.



Värt att testa! I love it


Kommentarer
Postat av: Amanda

ska absolut prova;)

2010-01-24 @ 22:33:10
Postat av: nea

same here! :D

2010-01-25 @ 20:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0