back on track!

Hallå små solstrålar!
Som ni säkert märkt så är uppdateringen väldigt väldigt dålig just nu. Men jag har inte tid längre. Ingen ork eller lust heller för den delen. Får se hur länge bloggen håller. Kanske lägger ner den snart. Men under denna tid jag inte uppdaterat så har jag vart på O rnö igen med Nathalie.

Vi har bott ensamma i hennes pappas husvagn som dem har där. Vi har haft det så himla nice! Sen är folket där ute så jäkla sköna så man vill ju verkligen inte åka därifrån heller! Vi funderar helt ärligt på att dra ut dit igen i veckan och stanna i två till tre dagar och bara vara. Soft! Snart ska jag hem till Mimmi och äta. Har inte träffat knasan på en hel vecka!!! Vi hörs sen med lite bilder från resan .


Kommentarer
Postat av: yasemin

LÄGG INTE NER BLOGGEN :( du känner bara så nu på sommaren säkert...

2010-07-29 @ 12:49:46
URL: http://specialorders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0