dagens

Hej på er allesammans!
Kom hem för ett tag sedan. Jag har fått jätte ont i halsen (mandlarna) och har världens jävla huvudvärk!! Inte kul alls. Har ingen lust alls att bli sjuk nu. Igår när jag kom till Nino tittade vi på fotboll. Tyskland - Spanien och det var sjukt hur spanien trillade boll bra. Dom brukar inte spela så bra annars men igår spelade dem grymt!

Efter fotbollen blev det bara en massa film-tittande. Vaknade runt 14.00 idag! Gick upp och åt frukost, mös lite och sen åkte jag hem. Ikväll kommer pappas kusin hit med familj från Norrland och äter middag. Det ska bli trevligt. Sen ska jag eventuellt träffa Nathalie som nyss kommit hem från ornö. See ya!


Kommentarer
Postat av: J

spanien spelar allti bra ? du vet inte vad du snackar om...

2010-07-08 @ 19:43:32
Postat av: Sofia

håller inte med dig där asså.

2010-07-08 @ 20:41:26
URL: http://exclusiivt.blogg.se/
Postat av: rebecca

hörru, har du ont i halsmandlarna??? det hade/har jag. och jag har halsfluss. får dåligt samvete ifall jag har smittat dig! :'( <3

2010-07-09 @ 07:29:05
URL: http://rebeccaxlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0