dark head!

Godmorgon godmorgon plutts!
Vaknade jätte tidigt imorse av någon anledning. Har suttit vid tvn hela morgonen och bara slappat. Ska snart börja göra mig i ordning och tvätta lite kläder. Sen kanske jag ska träffa Nathalie ett tag och prata om måndagen. Eftersom att vi ska bo ensamma på Ornö så måste vi köpa mat och grejer. Men det fixar vi!

- Just ja, ni skulle ju få se min nya hårfärg också. Här kommer bilder på resultatet. Jag känner mig super nöjd. Det här är mer jag. Vad tycker ni? Blev det bra eller var det förra bättre?



Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad snyggt det blev!

2010-07-22 @ 00:51:40
Postat av: t

det blev asbra! :)

2010-07-24 @ 13:17:58
Postat av: Yasemin

De vart skitfint!:)

2010-07-28 @ 18:14:50
URL: http://specialorders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0