finally home!

Hej på er kära läsare!
Tänk att jag har så många läsare kvar även fast min uppdatering är hemsk?! Ni är iallafall underbara och guld värda. Nå, kom hem från Ornö idag. Åkte ut med Nathalie i förrgår. Det har hänt så mycket på senaste tiden. Jag har börjat träffa någon, jag har skaffat nya vänner, jag har gjort saker jag aldrig skulle ha gjort innan och allt det här känns bara så jäkla grymt!

Juste, på lördag sticker jag och Nathalie med min familj till Spanien. Hur grymt låter inte det då? Det ska bli så himla skönt att bara få komma bort ett tag. Vi kommer hem den 15 augusti igen. En vecka innan skolan börjar ungefär. Håller fortfarande på att packa kläder inför resan. Svårt är det! Kommer kanske upp bilder lite senare på mina senaste köp/fynd. Nu måste jag äta någonting.

Några bilder från Ornö.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0