några resor!




Grekland - Rhodos.
Jag var nog 12-13 år när vi åkte till Rhodos. Den resan var helt otrolig. Jag kommer ihåg att jag fick köra en turistbåt och var så jäkla mallig efteråt. Synd bara att man såg hel puckad ut på alla bilder.




Spanien - Nerja.
Åkte dit med familjen och min vän Malin. Kommer ihåg att vi var på ett vattenland och bodde i en jätte fin lägenhet högt uppe i bergen. Kommer också ihåg att vi åkte in till staden Malaga och tittade på människor som såg ut som statyer, och om man la ett mynt på marken rörde dem sig. Underbar resa!






Thailand - Khao Lak.
Det bästa stället jag vart på i hela mitt liv måste nog vara Thailand. Så otroligt fint ställe och underbara människor. Jag rekomenderar verkligen stället till alla! Ska man göra nått i livet så SKA man besöka det landet mer eller mindre en gång. Jag var där i vintras och saknar det redan. Jag ska dit igen, så är det bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0