with tears in my eyes

Goddag mina fina läsare!
Hoppas allt är bra med er. Med mig är det helt okej faktsikt. Kom hem från Nino för ett tag sedan. Vi bestämde imorse att gå vidare båda två, och jag tror faktiskt att det blir bäst så. För oss båda. Han kommer alltid att vara min bästavän.

Nog om det nu. Sitter just nu för tillfället och lyssnar på musik. Har fastnat för I love the way you lie - Eminem ft. Rihanna. Den går på repeat hela tiden. Kvällens planer ser iallafall ut såhär att jag ska hem till Nino ikväll. Vi ska bara umgås och ta det lugnt. Hoppas ni har haft en fin dag!


Du kommer alltid att vara en stor del av mig ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vaaaaaaaaaaaaa? skojar du eller? ni är ju fan det finaste paret på jorden! Ni är så jävla perfekta för varandra :O

2010-07-07 @ 17:30:53
Postat av: a

du är iallafall den snyggaste bruden jag har skådat så du kan nog få vem du vill nu! Lev livet snygging

2010-07-07 @ 19:50:23
Postat av: rebecca

bebis, du vet att du kan ringa när som helst ifall du vill prata <3

2010-07-07 @ 20:47:16
URL: http://rebeccaxlund.blogg.se/
Postat av: david

du kan fan få vem du vill! din kille måste vara dum i hela huvet..

2010-07-08 @ 20:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0