den ryker!

Hej på er!
Är så jävla sne just nu. Den här bloggen ryker snart! Jag orkar inte sitta och fixa med den här flera timmar och dagen om ni bara ska förstöra. Nu är det nån jävla idiot som har förstört min design. Varför ska jag sitta och göra saker för er här om ni ändå bara ska sabba?

Är så otroligt trött på dessa ouppskattade människor. För det är precis det ni är, ouppskattade idioter! Nu vill jag inte att alla ska ta illa upp utan dem som känner på sig att de har gjort nått ska ta illa upp för jag skiter helt ärligt talat snart i det här. Ska fixa designen en sista gång och om det är någon som pajar den också så ryker bloggen för gott.

Nu ska jag iallafall snart åka till skolan för att ha öppethus. Dagen har rullat på med jämna steg och har i stort sätt vart ganska seg. Jag har hostat som en tok hela dagen. Inte kul! Men det börjar bli bättre om man jämför med hur det var i helgen. Juste, jag har ju inte berättat något om helgen än. Den var toppen! Massa färg på kroppen har jag fått och dessutom en massa fräknar. Nice!

Bilder från helgen kanske kommer upp senare ikväll beroende på när jag kommer hem dvs. Nej ni folket, nu ska jag börja fixa mig inför kvällen. Nu kommer Rebecca också! Ha en jätte mysig kväll.

Puss&kram fia



Dagens.


Kommentarer
Postat av: Anonym

skit söt. Du får inte ta bort bloggen, jag älskar den!

2010-06-08 @ 08:27:20
Postat av: Anonym

ta djupa andetag och fixa den ;)

Eller be någon annan göra det när du bryter ihop :)

pusss

2010-06-08 @ 18:08:33
URL: http://aanderssson.blogg.se/
Postat av: Lina

Du kan spara kodmallarna och stilmallen i ett tex word dokument så slipper du göra om. Då är det bara att klippa och klistra :) <3

2010-06-08 @ 19:27:33
URL: http://itsonlymy.blogg.se/
Postat av: Emma

Du får fan inte ta bort din blogg! Jag älskar den!

2010-06-09 @ 01:49:59
URL: http://ddestination.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej, snälla ta inte bort bloggen! Jag läser din blogg varje dag. Du har världens bästa blogg och är hur söt som helst, DU FÅR INTE TA BORT BLOGGEN SOFIA ♥

2010-06-11 @ 22:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0