Heartbroken

Hej på er allihopa!
Jag tänkte bara höra av mig och säga att jag är i Nynäshamn hos min tjejkompis Rebecca. Det har hänt lite jobbiga saker som jag inte orkar ta upp just nu för tillfället. Jag är helt förkrossad! Helt förstörd. Har gråtit hela dagen och gör det nu också.

Allt är bara så otroligt jobbigt just nu. Jag skulle kunna göra vadsomhelst vid detta tillfälle. Kan inte skilja på rätt eller fel just nu vid det här laget. Men livet går vidare och jag ska försöka vara stark. Är bara så oroligt rädd just nu för allting! Jag orkar inte kämpa..


Du är underbar på allt sätt hjärtat! Tack för att du finns och för att du alltid finns där och ställer upp när jag verkligen behöver dig. Jag älskar dig överalltannat. ♥


Kommentarer
Postat av: alexandra

:/

2010-06-09 @ 20:15:38
URL: http://alleqs.blogg.se/
Postat av: Clara

Du vet att vi finns här för dig älskling!

2010-06-10 @ 13:37:48
URL: http://claradigreus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0