It can't be better!

Hallå bloggen och mina små finisar!
Hoppas det är bra med er alla. Själv mår jag helt UNDERBART! Allt känns bara så perfekt just nu. Jag är lycklig. Denna dag har spenderats hemma och gårdagen var jätte mysig. Den började med grillning hemma hos fina Rebecca och slutade med fest hos Cecilia Thunholm.

Fast det blev inte så jätte sent för min del. Var ganska låg igår om man säger så. Men nu är allt bra igen och just nu är det inte längre sorgsna tårar som rinner ner för kinderna utan glädjetårar. Lycka! Denna kväll ska iallafall spenderas framför tvn med familjen framför England och USA som spelar. Uppdaterar mer senare.



Dagens outfit.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fyyyfaaan va snygg du är asså! :O

2010-06-13 @ 00:27:42
Postat av: lisa

du är så himla vacker tjejen!

2010-06-13 @ 17:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0