ny design!

Hej bloggen och alla gullisar!
Har precis packat väskan och hoppas att jag har fått med mig allt nu. Har säkert glömt något! Åh. Jag stannade hemma från skolan idag. Vaknade imorse med världens halsont så har legat och sovit hela förmiddagen nästan. Ikväll ska jag ner till Nynäshamn och träffa Rebecca.

Har en massa packning som ska med, en massa mat bl.a. Men får hoppas att hon kommer och möter mig för annars kommer det gå åt pipan helt och hållet! Nej nu ska jag kolla igenom väskan så att jag har allt nu och sen göra mig lite smått i ordning. Hoppas ni får en riktigt fin helg.

Puss&kram fia



Dagens outfit.


Kommentarer
Postat av: julia

hej!

skulle inte du kunna (om du orkar) lägga ut bilder på alla navelpicercingar du har plus vart du har köpt/fått dom om du minns? :P

skulle också vilja ha en topp tre med dina favoritpiercingar =)

tack för en grym blogg! kram :D

2010-06-05 @ 01:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0