öroninflammation

Godagens pluttisar!
Allt bra med er? Själv har jag förmodligen råkat ut för en lätt öroninflammation. LYCKAT! Fyfan vad stört asså. Men en dag som denna kommer att spenderas hemma. Ska bara ta det lugnt idag och försöka bli av med infektionen. Somnade 05.00 inatt pga de förbaskade öronen. Nog nu.

Fint väder har vi idag iallafall. Kanske ska sätta mig ute i solen med en filt och en stor kopp te? Kan ju inte ligga inne och ruttna bort tre dagar i rad nu iallafall. Juste, på fredag är det ju midsommar också. Vad som händer då återstår att se. Ska iallafall ut med våran båt på dagen sen på kvällen blir det väl partyyy. Men nu ska jag ut så vi hörs mer sen mina goa vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0