svar på tal..



Postat av: anonym
fan va du drar in magen :O

Sv: Hahaha för det vet ju du? Jag ska säga dig att jag varken gör eller försöker dra in magen på något utav dessa fyra foton. Varför skulle jag dra in magen om jag får fråga? Jag skäms inte över min kropp och inte heller för att visa den så jag tycker bara att du borde lägga ner skitsnacket och kanske öppna ögonen mer? 

Postat av: anonym
du har lösögonfransar va?

Sv: Ja, jag har lösögonfransar (på vissa bilder). 



Postat av: carro
Vart kommer linnet ifrån? och när köpte du det? undrar om det finns kvar för det var super snyggt!! :D puss

Sv: Mitt vita linne med spetsrygg kommer från Ginatricot. Ja, jag är ganska säker på att det finns kvar. Det var inte så jätte länge seda jag köpte mitt. Kram på dig vännen!

Postat av: anonym
var det inte slut mellan nino och dej?
Sv: Jo men vi är tillsammans igen. Back hand in hand!

Kommentarer
Postat av: Anonym

för du spänner upp ryggen annars skulle den ligga mot marken , ryggen åker oftast upp lite när man drar in magen

2010-06-22 @ 23:05:19
Postat av: sofia

Men förfan ge dig nu! Jag drar inte in magen, punkt slut! Idiot

2010-06-23 @ 23:19:09
URL: http://exclusiivt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0