the f word!

Hallå bloggen!
Som ni själva ser så ser designen helt weird ut. Vet inte vad det är som har hänt. Den såg ut såhär när jag loggade in på mitt bloggkonto? Har fixat en tillfällig sålänge och ska höra med Cecilia om inte hon kan fixa en snygg ny design.

Nå, denna dag har vart helt okej. Gick i skolan till kl 15.10 och sedan åkte jag med Mimmi till handen för att leta efter en klänning till skolavslutningen. Hon hittade en helt underbar klänning! Kände mig grymt avis. Sen efter allt springande ut och in letande efter klänningar satte vi oss ute i solen och åt strutglass.

Jag har aldrig ätit kulglass förut så för mig var det allt en ny upplevelse! Har innan ätit mjukglass men aldrig kulglass? Jätte konstigt men sant. Kom hem för ett tag sedan och har suttit och pluggat lite engelska tillsammans med min fader. Gick galant så provet imorgon kommer nog att gå fin fint. Efter skolan åker jag ner till Nynäs för att sola&bada med min fina vän Rebecca.

Puss&kram fia



Där ser ni håret också. Blev helt okej faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

va dålig du har blitt på att uppdatera :(

2010-06-03 @ 19:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0