tired as hell

Hej bloggen och alla gullisar!
Jag är helt slut i kroppen. Har ont överallt. Igår var vi på fest och allt gick väl inte som helt planerat men det var kul iallafall. Dock är det inte lika kul idag.. Snart kommer iallafall min baby hit. Saknar honom en aning faktsikt. Anledningen varför jag inte bloggade igår var för att jag vaknade upp hos min pojkvän och sedan åkte jag med Mimmi och Rebecca till Nicksta.

Där låg vi ett tag och åt jätte goda jordgubbar och drack trocadero. Sen fick vi jätte bråttom hem för att hinna fixa oss osv. Kom hem runt 03.00 inatt så är en aning trött just nu. Tror nog att jag ska ta en liten powernap så att jag är något social när pojken kommer. Ha en fin kväll allihopa!






Bilder från stranden med brudarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0