visste du detta?



• Nästa år ska jag ansöka till Idol (kanske!?)
• Jag har ett shopping beroende, köper nya kläder varje månad.
• Jag har jäkligt kort stubin och är väldigt lätt irriterad och dels mycket kräsen.
• Jag vet vad jag vill och kämpar tills jag når det. Fighter!
• När jag blir arg så stänger jag allting ute. Det går absolut inte att nå mig då.
• Jag tål inte självupptagna människor som tror de är bättre än oss andra.
• När jag har en åsikt och vet att den inte stämmer så ger jag mig ändå inte, ärvt från pappa.
• Är du trevlig mot mig, så kommer jag att vara tusen gånger så mycket trevligare mot dig.

Några få sanningar om mig själv. Skulle ni vilja att jag fortsätter såhär nån gång i veckan och skriver några sanningar om mig själv? Känner att bloggen behöver ett upplyft så det kanske skulle vara en kul grej? Kommentera om vad ni tycker om den saken.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter kul :D

2010-06-20 @ 23:52:29
Postat av: Malin

vad kul att du kanske ska söka till idol!! :D <3

2010-06-21 @ 00:30:41
URL: http://www.MisforMalin.devote.se
Postat av: Sofie Andersson

inte kanske... hon ska! :D

2010-06-21 @ 10:03:08
URL: http://suhh.blogg.se/
Postat av: Anonym

låter roligt med sanningarna, kan du inte ha frågestund också ? :)

2010-06-21 @ 14:05:01
Postat av: Anonym

du har lösögonfransar va?

2010-06-21 @ 14:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0