wonderful day!

Hola amigos!
Jäklar vilken härlig dag jag har haft idag med mina fina vänner. Legat på stranden hela dagen, åkt vattenbana, smaskat i oss glassar och ätit luch på stranden i solen. Härligt som tusan! Vi åkte därifrån runt 16.00-16.30 tror jag. Så när jag kom hem slängde jag mig in i duschen och sen somnade jag på sängen.

Jag är jätte trött och imorgon är det midsommar och då ska vi ut med båten med Rebecca och hennes familj. Det ska bli så jäkla mysigt! Sen ska vi grilla hemma hos dem på kvällen och sen drar vi vidare ut i dimman. Kvällen spenderas iallafall tillsammans med alla brudarna. The rest is still unwritten..





Några få bilder från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0