- svaren på era frågor!



Postat av: Sanna
Beskriv dej själv me 3 ord? jätte fin blogg :)<3

Sv: Oj vad svårt.. Jordnära, sprallig och kärleksfull! Tack så jätte mycket.

Postat av: anonym
hur mycket shoppar du för i månaden? vad gör du helst på helgerna? hur ofta duschar du? favorit glasssort? hehe några frågor ;)

Sv: Det är olika, ibland handlar jag upp hela barnbidraget och ibland lägger jag undan hälften så det är helt klart olika. På helgerna umgås jag helst med mina vänner eller med min pojkvän. Lite weird fråga men jag duschar varannan dag typ. Favorit glassen är nog sorbet och choklad. 

Postat av: julia
vart har du köpt den vita spetsklänningen och den blommiga kjolen här lite längre ner? :D <3

Sv: Har fått mycket frågor angående min vita spetsklänning nu och den kommer ifrån BikBok och detsamma gäller kjolen. Kul att så många gillar den. =)




Postat av: ---
Röker du? har hört rykten men inte fåttt nåt ärligt svar...

Sv: Låt rykterna gå! Du lär nog få svar på din fråga en vacker dag iallafall. 

Postat av: Ronja
i vilket gymnasium går din pojkvän i?
Sv: Jag har fått hjärnsläpp. Får besvara den frågan någon annan gång tyvärr, haha!

Postat av: anonym
1. Hur kan du vara så smal och ändå ha så stora bröst? dom flesta med BIGbrösthar lite kulmage. Det är inget negativt, men gör du något speciellt? 2. Hur ofta festar du egentligen. För det känns som om du inte riktigt skriver ut vad du EGENTLIGEN gör i bloggen. Utan du får allting att låta så oskyldigt. Men du kanske har en anledning? 3. Lockar du aldrig ditt hår, jag skulle vilja se dig i någon annorlunda frisyr. Du som har så fint hår! 4. Har du inga slitna hårtoppar, alltså kluvna eller sönderbrända? Din blogg är bra. väldigt bra!

Sv: 1. Haha jadu, kan inte göra mer än att tacka! Jag gör faktiskt inget speciellt mer än att äta ordentliga måltider, träna och ta promenader när jag får tid över. 2. Ja det är olika. Jag vet inte varför jag aldrig skriver om det, har nog aldrig riktigt tänkt på det. Jag är absolut inte oskyldig och har inga speciella skäl till att inte nämna att jag festar men det har bara blivit så att jag inte har gjort det. 3. Nej tyvärr så brukar jag aldrig göra det då jag aldrig ägt en locktång. Men har testat hos vänner och har funderat på att investera mig en egen. Så kanske kommer det bilder in the future med lockar på. 4. Jo visst har jag det, men inte just nu. Brukar klippa mig själv lite då och då och använder ett super bra värmeskydd från Loréal. Tack så jätte mycket, det glädjer mig!

Postat av: anonym
hur träffades du o nino?

Sv: Det är en lång historia som jag en gång berättat här i bloggen men kan ta det en gång till lite kort och gott. Vi träffades genom min bästa vän Nathalie. De har känt varandra sen de var små och då träffades vi några gånger av slumpar och jag kommer ihåg att jag tyckte att han såg väldigt bra ut. Sen tog jag kontakt med honom på Playahead och vi började prata lite smått där. Sen träffades vi en sommarkväll hemma hos Nathalie på hennes ballkong. Jag kommer ihåg att jag tyckte att det var jätte pinsamt eftersom att jag tyckte att han var så snygg och att vi hade pratat på nätet så mycket. Men sen efter det började vi prata ännu mer och jag kommer inte ihåg ifall det var jag eller han som frågade om varandras nummer (?). Men vi började iallafall prata på telefon och sen bestämde vi oss för att träffas hemma hos Nathalie och hennes bror Tony samtidigt (dem visste dock inte om det utan vi bestämde för att göra det till en hemlig träff) och innan han kom dit så sms:ade han mig och frågade mig om jag vågade kyssa honom och jag svarade såklart ja (jag ville ju inget hellre just då) så när han kom upp gick han rakt emot mig och vi kysste varandra. Sen efter det träffades vi några gånger och jag blev totalt förlorad i honom. Sen dess har vi hållt ihop och jag älskar honom överallt annat! 



Postat av: anonym
hur gammal är du? 95a/94a?
Sv: Jag är 14 år, alltså 95:a. Men jag fyller nu i Maj så jag blir snart 15 hela barre.  

Postat av: anonym
hur håller du dig så smal? din blogg är jättebra :)
Sv: Som jag skrev där ovan så gör jag inte något speciellt mer än att äta ordentliga måltider, träna och gå promenader när jag får tid över. Tack vännen!

Postat av: fellan
söt du e :) hur gör du för att få ditt hår sådär fint? asso vilka produkter använder du osv? otroligt vacker äru & jätte fin blogg :)<3

Sv: Åh vad glad jag blir, tack så mycket! Många frågar ofta hur jag gör med mitt hår och helt ärligt så.. Jag gör inget mer än att tvätta håret med Shampoo&balsam. Sen emellanåt gör jag en hårinpackning och använder värmeskydd när jag plattar håret. Men åh, tack sötnos!



Postat av: anonym
har du löshår ? vad är det mest romantiska din pojkvänn har gjort för dig ? har du utlänska föräldrar ? läser du några "kändisbloggar" ?
Sv: Nej jag har inte löshår. Han är fördetmesta romantisk, men nått som verkligen gjorde mig varm inombords var när han skrev 5 A4 papper om hur mycket jag betydde och hur mycket han älskade mig. Då fick han mig att smälta som smör i solen! Nej det är dem inte. Ja det gör jag faktiskt, det tror jag nog att de flesta gör. Men jag läser i vilket fall Kenzas, Kissies, Tyras, Paows, DB, Carolina Gynnings, Hugo Rosas, Jackie Ferm och Sofies Mode.

Postat av: anonym
Hur firade du och nino eran 1års dag? :)
Sv: Först åt vi en mysig middag och sen gick vi på bio och sen spenderade vi natten med varandra. 

Postat av: anonym
käkar du p-piller eller vad ska du göra på ungdomsmottagningen?
Sv: Ja jag skulle hämta ut mina p-piller och prata med en barnmorska. 

Postat av: manda
vilka bloggar läser du mest? vilken utav dina kompisars bloggar gillar du mest? hur är du som person? har du bra betyg i skolan? hur lång är du? ääääääälskar dig o din blogg! <33333333

Sv: De bloggar jag läser mest är DollyBlonds, Kenzas, Westmanshanna, Annielindblads och min absoluta favorit Specialorders. Det finns nog ingen utav mina vänners bloggar som jag riktigt favoriserat utan jag gillar deras olika stilar att uttrycka sig på, så de är alla mina favoriter. Som person är jag väldigt glad, sprallig, snäll, kärleksfull, väldigt ärlig och hjälpsam. Jag är i nuläget väldigt nöjd över mina betyg men ser även möjligheter att kunna höja dem och bli ännu nöjdare. Jag är ca 165 cm lång tror jag. Tack så hemskt mycket, det värmer inombords.

Postat av: anonym
du är jätte lik audrina patridge!!!! :O:O:O
Sv: Haha det har jag fått höra förut också. Själv ser jag ingen likhet alls men tackar iallafall så mycket, för själv så tycker jag att hon ser otroligt bra ut och skulle inte tacka nej till att se ut som henne! 



Postat av: josefine
besökare per dag? vem är din allra bästa vän? favorit låt just nu? vem tyckte du skulle vinna melodifestivalen? är du så snäll som du verkar vara i bloggen? Lite frågor :) Jätte bra blogg
Sv: Det är så otroligt varierande. Jag ingen allra bästa vän utan många goda vänner som står mig närmast hjärtat. Jag följde inte melodifestivalen men när jag hörde Salem Al Fakir med Keep on walking så tyckte jag att han skulle helt klart vinna! Jag hoppas att jag är det, men jag har mina stunder och mina dagar då jag är eld och lågor men innerst inne är jag världens snällaste. Det vet mina närmsta! Tack för dina frågor gullet!

Postat av: sofie
kan inte du visa din tatuering? skit bra blogg =)
Sv: Självklart kan jag göra det men jag har ingen bild på datorn just nu så ska försöka fixa det i veckan. Det är dock bara konturerna av ett litet hjärta men det var trots allt min första och så jag ville ha det så jag är jätte nöjd över den. Sen har mina mamma en likadan (vi gjorde dom tillsammans) som en mor och dotter grej. 

Postat av: anonym
Var hittar du alla dina bakrundsbilder till bloggen:)?
Sv: Jag har dem sparade på min dator sen en lång tid tillbaka då jag hade en massa idéer om hur min blogg en dag skulle se ut. Det finns allt från hundar till blommar och mönstrade tapeter. 

Postat av: face
hur kan du vara så vacker och vad använder du för smink? älskar din blogg! :$<3
Sv: Åh vad glad jag blir! Tack så jätte mycket sötnos. Jag använder en matt foundation från MayBelline New York samt en concealer från Make up store, en mascara från Loréal Paris som heter Telescopic. Ett mineral puder från Loréal som heter True Match - Minerals - och en brun kajal som jag fyller i ögonbrynen med som kommer från Rimmel. 

Postat av: f
vad ska du göra på sommarlovet? vilka resor utomlands har vart bäst? vilka vänner står dig närmast? vem av dina vänner vet allt om dig och som du absolut litar upp till 110% på? Jätt jätte bra blogg! :)

Sv: På sommarlovet ska jag göra så himla mycket. Jag ska bl.a. åka utomlands till Spanien med min fina vän Nathalie. Resan till Thailand är helt klart den bästa resan jag har gjort! Dem som står mig närmast är nog Nathalie, Nino, Rebecca och Cecilia. Dem vet allt om mig! Jag litar upp till 110% till alla dem. Vad gulligt, tack!





Postat av: anonym
vad är det för nått du har på ditt halsband på typ alla dina kort? :P
Sv: Det är ett brythjärta som jag delar tillsammans med min pojkvän.

Postat av: tessi
du är så sjukligt snygg så det är galet! Diggar din blogg och din stil till 100%! Har några frågor: vem av dina tjej/kill kompisar har du känt längst? vad använder du för hårinpackning? vad gör du på helgerna? ska du resa nånstans i sommar?
Sv: Åh vad kul, det värmer jätte mycket! Rebecca har jag känt längst utav alla mina närmsta vänner. Vi har känt varandra sen våra mammor gick i samma mammagrupp. Tobias är den killen jag känt längst i livet. Dock har vi ingen kontakt längre och kommer aldrig att ha igen. Jag använder en hårinpackning från Schwarzkopf som heter Gliss och som jag är äckligt nöjd över. På helgerna gör jag allt från att festa till att vara hemma och titta på film och ligga i sängen och gosa med pojken. Ja i sommar ska jag förmodligen till Spanien med min bästa vän Nathalie. 

Postat av: carro
hur länge har du känt hon Cecilia? jätte fin blogg :)<3
Sv: Oj vi har känt varandra ett bra tag nu. Men det var inte för så jätte länge sedan vi blev såhär taighta. Hon är en vän som alltid ställer upp oavsett och jag jag verkligen håller hårt om. 




Postat av: J
vilka bloggar läser du, vad heter dem ?

Sv: Lite längre upp så ser du vilka bloggar jag brukar läsa. Men somsagt så är min favorit blogg Specialorders som två fräcka tjejer driver. Den är absolut läsvärd och tjejerna är riktigt härliga och bjuder på sig själva upp till 110 procent! Gör som jag och läs den - http://Specialorders.blogg.se 

Postat av: anonym
bh size? favorit mat? favorit låtar? favorit film? favorit dryck? favorit affärer? :P

Sv: Oviktigt men 74-80 B. Mina favorit låtar är It's all coming back to me now - Celine Dion, All the right moves - OneRepublic, Memories - David Guetta, Crawl - Chirs Brown, Du snurrar i min värld - Söder, Break your heart - Taio Cruz, Free fallin - Tom petty etc. Har så många favoriter! Favorit filmen är nog Avatar än så länge. Favorit drycken pendlar, ibland är det vatten och ibland cocacola och sometimes Xide. Favorit affärerna är h&m, Zara och ginatricot.

- Sådär det var det. Tack så jätte mycket för alla bra frågor! Hoppas ni blev nöjda över svaren och om det är någonting ni fortfarande undrar så kan ni ställa frågor i dethär inläggets kommentarsfält.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0