- i'm just like you!

Jag är inte mer än människa & har aldrig sagt att jag är bättre än någon annan.
Jag anstränger mig och presterar alltid mitt bästa och gör vad jag kan och är bäst på. Jag klandrar aldrig någon annan för mina misstag, utan jag gör vad jag kan för att reda ut dem så effektivt som möjligt.

Jag gör misstag, jag säger fel saker, jag gör ibland saker utan att tänka mig för. MEN jag är fortfarande bara människa och precis som du. Låt mig få göra fel ibland för att sedan få lära mig utav dem. Låt mig få försöka! Man kan om man vill, och det går faktiskt om man försöker. Allt hänger på en själv!


Genom alla de fel jag gör så utvecklas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0