dagens!

Hej på er solstrålar!
Vilket jäkla härligt väder det är ute nu. Känns som att våren börjar närma sig nu äntligen! Skinnjackan åkte på idag när jag skulle till skolan och sen när jag skulle gå från bussen hemåt kändes det hur skönt som helst. Vill helst lägga undan vinterjackan nu! Dagen har i vilket fall som helst vart bra.

Fick lite ont i huvet vid lunch och sen dess har det bara dunkat så nu sitter jag hemma och lyssnar på Salem Al Fakir - Keep on walking om & om igen! Grym låt säger jag bara! Nu ska jag göra lite te och titta i H&M katalogen tillsammans med mami. Puss&kram



Såhär ser jag ut idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fett söt!

2010-03-09 @ 21:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0